< بایگانی مهر ۱۳۹۶ :: منتظران صبح امید اصفهان

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

بایگانی مهر ۱۳۹۶ :: منتظران صبح امید اصفهان .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

آدرس هیات: اصفهان - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - امام زاده درب امام

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

آدرس :www.sobhomid1@chmai.ir/ کانال ایتا: @sobhomid2/ کانال سروش: sobhomid

منتظران صبح امید اصفهان

راه ارتباطی:
09138109484
کانال تلگرام : sobhomid1 @
کانال سروش: @sobhomid
کانال ایتا: sobhomid2
ایمیل: sobhomid1 @chmil.ir

آهنگ
آهنگ اول:
.
آهنگ دوم:
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

آدرس دبر خانه همایش معلم جاوید
اصفهان - میدان قدس- خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین- آستان مقدس درب امام
هر پنج شنبه بعد از نماز عشا
سیر کتب همایش معلم جاوید
آزادی معنوی- خاتمیت - سیری در سیره نبوی- سیری در ائمه اطهار- جاذبه و دافعه - ده گفتار - 15 گفتار - 20 گفتار- حماسه حسینی - مسئله حجاب-

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سرنوشت شوم قاتلان امام حسین (ع) پس از واقعه کربلا

منتظران صبح امید | دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند و به سزای اعمالشان رسیدند.

سرنوشت شوم قاتلان امام حسین (ع) پس از واقعه کربلابه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند و تعدادی از آنان دچار بیماری‌های سخت شدند و به هلاکت رسیدند و عده‌ای نیز توسط خون خواهان امام حسین (ع) به سختی مجازات شدند و به سزای اعمال خود رسیدند که در ادامه نقش آنان در حادثه عاشورا و نحوه سرنوشت آن ها را در این گزارش بخوانید.

 

یزید بن معاویه

از نظر تاریخ، خصوصاً تاریخ تشیع، مسلّم است که عامل اصلی شهادت امام حسین (ع) و یارانش، یزید بن معاویه بوده است. او پس از اینکه سر بریده حضرت را نزدش آوردند با چوب به دندان‌های مبارک امام می‌زد. ماجرای هلاکت یزید به این شرح است که او روزی با سربازانش برای شکار به صحرا رفت و برای شکار آهویی به اصحابش گفت: «خودم به تنهایی برای شکار این آهو اقدام می‌کنم و کسی با من نیاید.» فرار آهو باعث شد که یزید از سربازانش دور شود و آنها هر چه به دنبال او گشتند، او را پیدا نکردند. یزید بن معاویه در صحرا به صحرانشینی برخورد کرد که از چاه آب می‌کشید. مقداری آب به یزید داد ولی بر او تعظیم و سلامی نکرد که یزید خشمگین شد و گفت: «اگر بدانی که من کیستم بیشتر من را احترام می‌کنی»، آن اعرابی گفت: «ای برادر تو کیستی؟»، که یزید در پاسخ گفت: «من امیرالمومنین یزید پسر معاویه هستم.» صحرانشین هنگامی که یزید بن معاویه را شناخت، خشمگین شد و شمیشر را به سمت یزید فرود آورد اما بر سر اسب اصابت کرد و اسب پا به فرار گذاشت و یزید آنقدر بر زمین کشیده شد که به هلاکت رسید.

  • منتظران صبح امید

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

منتظران صبح امید | چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ

السلام علی الحسین

  • منتظران صبح امید


حججی

#بازگشت_قهرمان/ ساعت 16:30 امروز؛


مراسم استقبال باشکوه از پیکر شهید عاشورایی محسن حججی امروز ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در میدان امام ر(ه) اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش صاحب نیوز؛ مراسم عمومی استقبال از پیکر شهید حججی ساعت 16:30 امروز پنجم مهرماه در میدان امام (ره) اصفهان برگزار می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محدوده میدان امام (ره) برای امروز خبر داد.

شهروندان می توانند از طریق این لینک از سرویس‌دهی ویژه شرکت اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم وداع و تشییع شهید محسن حججی مطلع شوند.

  • منتظران صبح امید

وزیر سابق دفاع قول داد:

منتظران صبح امید | چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۶ ب.ظ


پیگیری وعده های دولت برای تکمیل و تجهیز باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهانسردار حسین دهقان1

مشاور فرمانده معظم کل قوا و وزیر سابق دفاع کشورمان، از انجام پیگیری برای مکاتبات و قول‌های داده‌ شده از سوی دولت برای تخصیص اعتبار پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، سردار حسین دهقان ظهر امروز، در بازدید از روند ساخت پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد تشییع پیکر پاک شهید حججی که رهبری فرمودند حجتی برای همه ما است، خواهیم بود.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با بیان اینکه امروز پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان است، گفت: یاد شهدای آن عملیات را گرامی می‌داریم.

وی کار پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس استان اصفهان را یک اقدام بزرگ عنوان کرد و افزود: حتماً سختی‌ها را در این راه پشت سر گذاشته‌اید، اما باید امیدوار به آینده بود، چون گام‌هایی که تابه‌حال برداشته‌شده است مؤید داشتن اراده‌ای قاطع برای انجام این پروژه وجود دارد و با لطف خدا این پژوه به اتمام برسد.

  • منتظران صبح امید

شهید حُججی را باید «فخرالشُهدای مدافع حرم» نامید

منتظران صبح امید | چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

حجت الاسلام پناهیان در مراسم تشییع شهید حُججی:

/ مردم مرگ استکبار را در چنین تشییع‌هایی جشن خواهند گرفت

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید حججی برای نیروهای حزب‌اللهی الگو شد،‌ گفت: به سازمان عاشق‌پروری مثل سپاه برای جذب، حفظ و پرورش نیروهایی مثل شهید حججی باید تبریک گفت.panahian

به گزارش صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی که در محل میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، با بیان اینکه شهید حججی افتخاری برای همه شهدای مدافع حرم بود، اظهار داشت: باید او را فخرالشهدای مدافع حرم نامید و احترامی که مردم برای این شهید عزیز در طول این مدت قائل بودند و این تشییع باشکوه و تشییع  دیگری که در شهر خودشان خواهد بود، همه احترام به همه شهدای مدافع حرم است که برخی‌شان بسیار غریب هستند و راه برای شهید حججی باز کردند.

وی افزود: شهید حججی افتخاری برای خانواده باصفا و مخلص‌اش بود، همچنین افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بعد از سال‌ها این سازمان توانسته است که هنوز نور خود را حفظ کند.

پناهیان با بیان اینکه شهید حججی در خاطرات خود می‌نویسد که از امام رضا (ع) تقاضا کرده بود تا بتواند عضو سپاه شود، خاطرنشان کرد:‌ چه افتخاری باعظمت‌تر از این برای سپاه است که جوان باصفایی جهادگر، آرزویش این است که عضو سپاه باشد و بعد وقتی عضو سپاه می‌شود همان عشق و صفا را در باطن خود حفظ می‌کند و همان نورانیت را در قلب خود حفظ می‌کند، یک کارمند اداری ساده نمی‌شود، یک حقوق‌بگیری که کاری انجام بدهد و رفع تکلیف کند، نمی‌شود و صفای بسیجی خود را در سپاه حفظ می‌کند.

استاد حوزه دانشگاه با بیان اینکه سپاه ظرفیت جذب و حفظ و پرورش چنین نیروهای عاشقی را دارد، اظهار داشت: باید به سازمانی که این چنین عاشق‌پرور است تبریک گفت و باید به جوانان حزب‌اللهی تبریک گفت که الگوی تمام‌نمای حزب‌الله‌گری را امروز مردم بر سر دست گرفتند.

پناهیان ادامه داد: شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب‌اللهی شد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه در مناطق محروم فعالیت کند تا به آباد کردن روستا بپردازد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه برای انقلاب فعالیت کند و امروز می‌بینیم که کسانی که حتی غیر انقلابی هستند، سر تواضع به مقام این شهید فرود آورده‌اند و به خاطر آن فتوت و جوانمردی که در این شهید بوده است و در این شهید دیده‌اند همه به او احترام می‌گذارند و حزب‌اللهی‌گری یعنی همین.

وی با بیان اینکه اگر هر جایی یک عنصر حزب‌اللهی اینقدر با صفا و مردانه و از خود گذشته به میدان برود، مورد علاقه همگان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تا چنین شهیدانی داریم، نه تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم در چنین تشییع باشکوهی جشن می‌گیریم.

پناهیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرموده بودند شهد مظهر قدرت یک کشور هستند، گفت: این تجلی از قدرت مردم است که شهدا امروز گرد آورده‌اند، ملتی که چنین شهدایی آماده برای شهادت دارد هیچ وقت شکست نخواهد خورد و همه از این ملت می‌ترسند؛ البته ملت‌های محروم دنیا چشم امیدشان این ملت است و سلحشوران ملت هستند که مظلومیت را در جهان از بین خواهند برد ولی مستکبران عالم به شدت از شما هراس دارند.

وی ادامه داد:‌ شما شهید حججی، فکر و فرهنگ او را در جهان صادر کردید که امروز تفکر شهید حججی و شهادت به واسطه شهدای دفاع مقدس بنیان‌گذاری شده در منطقه منتشر شده است، اگر فرصتی پیش بیاید تمام منطقه را اعم از شیعه و سنی خواهید دید که چگونه خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این درد بزرگ استکبار است که دوست داشت بعد از دفاع مقدس یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

پناهیان با بیان اینکه در روزنامه‌های همین مملکت بعضی‌ها نوشتند که دیگر مردم نام شهید، رزمنده و جانباز می‌شنوند حالشان به هم می‌خورد، تصریح کرد: کجا هستند آنها بیایند ببینند که مردم هنوز به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می‌گذارند، کی در دوران دفاع مقدس شهدا این قدر عزیز بودند که هم اکنون عزیز هستند و کی مردم برای شهدا اینقدر بیداری و قیام پیدا می‌کردند، آنقدر که امروز قیام می‌کنند و این رشد مردم ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/فارس/ن

  • منتظران صبح امید

یکر شهید عاشورایی «محسن حججی» وارد اصفهان شد

منتظران صبح امید | چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

#بازگشت_قهرمان/ لحظاتی قبل؛

پیکر شهید عاشورایی «محسن حججی» وارد اصفهان شد

لحظاتی قبل هواپیمای حامل پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «محسن حججی» در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

به گزارش صاحب نیوز؛ پیکر مطهر شهید محسن حججی دقایقی قبل وارد اصفهان شد.
در این مراسم خانواده محترم شهید حججی، تعدادی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، جمعی از مردم، مسئولان عالی رتبه نظامی و اجرایی حضور داشتند که با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و مارش نظامی از پیکر شهید حججی در فرودگاه اصفهان استقبال شد.
بنا بر اعلام قبلی، مردم اصفهان ساعت 16:30 امروز در میدان امام (ره) اصفهان از پیکر مطهر شهید حججی استقبال باشکوهی خواهند کرد.
شهید محسن حججی از نیروهای لشکر هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل نجف‌آباد اصفهان بود که در مردادماه سال جاری در جریان حمله تروریست‌های تکفیری داعش به منطقه تنف در مرز عراق و سوریه به اسارت درآمد و دو روز بعد به دست گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.
انتهای پیام/ک

  • منتظران صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر