< اجازه نقد FATF داده شود :: منتظران صبح امید اصفهان

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجازه نقد FATF داده شود :: منتظران صبح امید اصفهان .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

آدرس هیات: اصفهان - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - امام زاده درب امام

منتظران صبح امید اصفهان

تنها گزینه / برای شیعه / دعا برا فرجه -------

آدرس :www.sobhomid1@chmai.ir/ کانال ایتا: @sobhomid2/ کانال سروش: sobhomid

منتظران صبح امید اصفهان

راه ارتباطی:
09138109484
کانال تلگرام : sobhomid1 @
کانال سروش: @sobhomid
کانال ایتا: sobhomid2
ایمیل: sobhomid1 @chmil.ir

آهنگ
آهنگ اول:
.
آهنگ دوم:
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

آدرس دبر خانه همایش معلم جاوید
اصفهان - میدان قدس- خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین- آستان مقدس درب امام
هر پنج شنبه بعد از نماز عشا
سیر کتب همایش معلم جاوید
آزادی معنوی- خاتمیت - سیری در سیره نبوی- سیری در ائمه اطهار- جاذبه و دافعه - ده گفتار - 15 گفتار - 20 گفتار- حماسه حسینی - مسئله حجاب-

اجازه نقد FATF داده شود

منتظران صبح امید | جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹ ب.ظ


جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ
آیت‌الله خاتمی در خبطه‌های نماز جمعه تهران:
فرهنگ جهاد، تمام شدنی نیست/اجازه نقد FATF داده شود/تریبون نماز جمعه، جای روشنگری در مورد امور مختلف استخطیب جمعه تهران گفت: درست است که جای تصمیم در مورد FATF شورای عالی امنیت ملی است نه نماز جمعه اما نماز جمعه، جای روشن‌گری برای امور مختلف است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، در خطبه‌های امروز (26 شهریور ماه) با اشاره به در پیش بودن عید غدیر اظهار داشت: امامان در هیچ روزی از سال به اندازه غدیر، ما را دعوت به شادی نکردند. در این روز به عیدی دادن، پوشیدن لباس نو، تدارک غذای خوب برای خانواده و صلوات بر محمد و آل محمد بسیار سفارش شده است. انشاءالله مردم ما در این روز به طور طبیعی سنگ تمام می‌گذارند و همان طور که عرفه امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، غدیر امسال هم همان شکوه برتر را داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن 31 شهریور ماه سالگرد آغاز جنگ تحمیلی گفت: ملت ایران از پس امتحان جنگ تحمیلی به خوبی برآمد و جلوی امام زمان سربلند شد. 8 سال دفاع مقدس تمام شد اما فرهنگ جهاد و عشق به خدا تمام‌شدنی نیست. این فرهنگ است که 37 سال دشمنان شما را پشت مرزها نگه داشت و نگه خواهد داشت.
آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود، گریزی هم به موضوع قرارداد FATF زد و گفت: درست است که جای تصمیم در عرصه شورای عالی امنیت ملی است نه نماز جمعه اما نماز جمعه، جای روشن‌گری برای امور مختلف کشور که هست. آن طرف دنیای اسلام، حادثه‌ای اتفاق افتاد، شما تحلیلش کنید اما حادثه‌ای به این مهمی اتفاق افتاده، آیا در نماز جمعه نباید گفته شود؟
وی ادامه داد: اگر این طور پیش برود، می‌گویند امامان جمعه اصلاً وارد تحلیل‌های سیاسی هم نشوند. نماز جمعه نمازی عبادی و سیاسی است که در آن باید به مسائلی از این دست ورود کرد، اما تصمیم با تریبون نماز جمعه نیست.
آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اصل 153 قانون اساسی که می‌گوید هر گونه قرارداد که موجب تحت‌الشعاع قرار دادن منابع طبیعی، اقتصاد، فرهنگ، ارتش و دیگر شئون کشور شود ممنوع است، گفت: با توجه به این مطلب درست است که تصمیم‌گیرنده در این موضوع شورای عالی امنیت ملی است اما قبل از آن آقایان باید اجازه نقد و بررسی عالمانه را بدهند چراکه در این نقد و بررسی‌ها، ابعادی از این مسأله روشن می‌شود که کمک‌کننده مسئولین است.
وی با تأکید بر اینکه مسائل نباید سیاسی شود، گفت: متأسفانه هر مسأله‌ای در این کشور که در حد کلان مطرح می‌شود، رنگ سیاسی به خود می‌گیرد. چنین مسأله‌ای فوق مسائل سیاسی است. موافقان و مخالفان این قرارداد باید منطقی صحبت کنند و منطقی بنویسند.
آیت‌الله خاتمی با خطاب قرار دادن شورای عالی امنیت ملی، دو نکته را درباره قرارداد FATF گفت: استقلال کشور بسیار مهم است؛ اگر دیدید که این قرارداد به استقلال کشور ضربه می‌زند، باید قاطعانه رد شود. نکته دوم این است که باید ببینید با چه کسانی روبرو هستید؛ با دشمنانی که بدعهدی جزء ذاتشان است؛ مشاهده کردید که در برجام چه کردند؛ ما به تعهدات خود عمل کردیم اما آن‌ها عمل نکردند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری پیرامون مسأله آمار که فرمودند دستکاری در آمارها گناه کبیره است، خاطر نشان کرد: دستکاری در آمارها تدلیس و کتمان‌کننده واقعیت‌هاست. دستکاری در آمارها از این جهت گناه کبیره شمرده شده که فساد آن گسترده است و سر از تصمیمات غلط در می‌آورد که قطعاً به نفع کشور نیست.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: هیچ مصلحتی در کشور بالاتر از شفافیت، صداقت و با مردم رو راست بودن نیست. این مردم صاحب انقلاب‌اند و حقشان است در اموری که مربوط به خودشان است و مصلحت هم ایجاب می‌کند، به صراحت و شفافیت به آن‌ها گفته شود.
خطیب موقت نماز جمعه تهران، همچنین درباره رژیم آل‌سعود گفت: وقتی آن‌ها در تریبون‌هایشان به شما ملتی که احیاکننده اسلام محمدی(ص) هستید بدترین توهین‌ها را می‌کنند، سزاورترین جایی که باید به اراجیف آن‌ها پاسخ داده شود، خطبه‌های نماز جمعه ام‌القرای جهان اسلام یعنی تهران است.
وی با بیان اینکه آنچه بر عربستان حاکم است، مکتب وهابیت است، گفت: بچه از کلاس اول می‌رود و در آموزه‌های وهابیت می‌آموزد که فلان فرقه کافر است و باید سر برید و تا دبیرستان و دانشگاه همین طور شست و شوی مغزی داده می‌شود؛ این تفکر، تکفیرپرور است.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در نشستی که علمای اهل سنت اخیراً در چچن برگزار کردند، به صراحت اعلام شد که وهابیت از اسلام بیگانه است و هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه دولت آل‌سعود، از 280 سال پیش یعنی سال 1157 قمری که سر کار آمده، با وحشی‌گری، آدم‌کشی و غارت‌گری راهش را پیش برده است، گفت: آنچه امروز در یمن مشاهده می‌کنید، به عنوان یک تابلو برای سه قرن جنایت آل‌سعود است. اصل رژیم آل‌سعود بر غارت‌گری و آدم‌کشی است.
آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه رژیم آل‌سعود، دولتی ضد بشری، ضد اسلام و ضد قرآن است، گفت: مدت‌هاست این دولت با صهیونیست‌ها رفیق است که این موضوع را مخفی می‌کردند؛ همان صهیونیست‌ها که قرآن در سوره مائده می‌گوید دشمنی آن‌ها با اسلام روشن است. در جنگ 33 روزه لبنان و 50 و چند روزه غزه پشت صحنه کمک به رژیم صهیونیستی، عربستان قرار داشت. سعودی‌ها خادم‌الحرمین الشرفین نیستند بلکه خائن‌الحرمین‌اند. امیدواریم جهان اسلام، روزی سقوط آل‌سعود را جشن بگیرد.
وی در پایان صحبت‌‌های خود، با اشاره به آتش‌بس در سوریه، گفت: ما از هر گامی که جلوی خون‌ریزی در سوریه را بگیرد، استقبال می‌کنیم اما آمریکا و نوچه‌های تکفیری‌اش در منطقه، بارها آتش‌بس را شکستند. آن‌ها با آتش‌بس در پی تجدید قوای خود هستند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران، با بیان اینکه تا زمانی که دست آمریکا در سوریه باز است، این کشور روز آرامش به خود نخواهد دید، عنوان داشت: تا زمانی که این جنایتکاران آمریکایی که تکفیری‌ها را تغذیه می‌کنند و حضورشان در سوریه اشغالگرایانه است و آن‌ها در این کشور حضور دارند مشکلی حل نخواهد شد چرا که مشکل خود این‌ها هستند.
انتهای پیام/
  • منتظران صبح امید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر