از سوی رئیس پلیس راهور مرکز استان اصفهان

سرهنگ چلمقانی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به‌منظور برپایی هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش صاحب‌نیوز، رئیس پلیس راهور مرکز استان اصفهان با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و تقدیر از همکاری شایسته مردم با مأموران پلیس راهور در مراسم‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم دعای عرفه در سه‌نقطه از شهر اصفهان همه‌ساله با استقبال باشکوه مردم همراه می‌شود به همین جهت این پلیس به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و خدمت‌رسانی بهتر به مردم اقدام به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در این نقاط می‌کند.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه توقف هرگونه خودرو در باند شمالی خیابان امام سجاد (ع) روبروی گلستان شهدا اکیداً ممنوع است و از ساعت ۱۳ ظهر نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه از باند مذکور ممنوع خواهد بود و شهروندان می‌توانند از مسیر جایگزین خیابان‌های آیت اله رحیم ارباب و شیخ مفید و خیابان‌های فیض و مصلا استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: محل پارک اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی در باند جنوبی خیابان امام سجاد (ع) در نظر گرفته‌شده و شهروندان می‌توانند جهت پارک خودرو از دو طرف خروجی و ورودی خیابان همت به سمت شهید لاوی استفاده نمایند.

این مقام مسئول گفت: محل دوم که همه‌ساله با ازدحام جمعیت همراه است حرم مطهر زینبیه است که جهت تسهیل در عبور و مرور این محل نیز از توقف خودرو روبروی حرم مطهر جلوگیری به‌عمل‌آمده و در صورت لزوم مسیر جنوب به شمالی خیابان زینبیه از چهارراه عاشق اصفهانی به سمت حرم نیز محدودیت تردد اعمال می‌شود.

چلمقانی سومین محل برگزاری مراسم دعای عرفه را طبق سال‌های گذشته در کف رودخانه زاینده‌رود عنوان کرد و اظهار داشت: در این محل نیز از توقف هرگونه خودرو در حاشیه زاینده‌رود، جنوب خیابان فردوسی، هتل پل و میدان انقلاب جلوگیری به عمل می‌آید.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه مراسم دعای عرفه در تمامی مساجد و تکایا با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود، پلیس راهور مرکز استان نسبت به استقرار نیرو و پوشش ترافیکی تمامی خیابان‌های سطح شهر نیز اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور مرکز استان همچنین در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید قربان در شهر اصفهان نیز به خبرنگار ما گفت: از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید در مسیر خیابان فرایبورگ به سمت مصلا امام خمینی (ره) محدودیت تردد ایجاد می‌شود و فقط اجازه تردد به اتوبوس‌های شرکت واحد تا تقاطع سیلو داده خواهد شد و توقف هرگونه وسیله نقلیه از دو طرف درب ورودی مصلا اکیداً ممنوع خواهد بود.

سرهنگ چلمقانی گفت: جهت رفاه حال معلولان و جانبازان گرامی پارکینگ درب مصلا و برای موتورسیکلت‌سواران نیز پارکینگ روبروی فروشگاه محل موقعیت در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ع